Parkourul e hardcore
Oamenii obisnuiti au nevoie de un taxi sa calatoreasca din centru pana in partea de jos a lui Seattle, sau un lift pentru a ajunge in varful lui Space Needle. Delsin Rowe opteaza pentru o metoda alternativa de a calatori, sarind in cer, pe pereti si acoperisuri. Parkourul semnatura pentru Infamous s-a intors, cu cateva mici modificari de cum s-au ocupat seriile anterioare de calatoriile de-a lungul oraselor.
Delsin poate escalada cladiri sarind de pe o margine pe alta ca deobicei, dar puterile sale noi ii permit sa ajunga in varful celui mai mare zgarie-nori cu usurinta. Tranforma-te in fum, sari in aerisire si ai o priveliste din varf. Infamous a avut probleme in trecut cu sistemul de escaladare delicat, si mecanicile de parkour al lui Second Son ar trebui sa rezolve unele din aceste probleme.
Moralitatea joaca un rol important
Moralitatea este marca seriei Infamous, in afara de a escalada cladiri sau aruncarea lucrurilor in aer, permitand jucatorilor sa decida daca vor sa fie un erou al oamenilor sau cel mai mare inamic public. Intrarile precedente permit jucatorilor sa aleaga daca vor sa fie buni sau rai, deschizand subiecte narative diferite si accesand puteri divergente bazate pe deciziile morale pe care le fac. Infamous : Second Son vede intoarcerea acelui sistem moral cu diferite modificari.
Potrivit unui post de blog, Second Son va face lucrurile putin mai diferit decat le-a facut pana acum. Delsin va lua decizii care ii vor afecta compasul moral al caracterelor din jurul lui, schimband cum vad si interactioneaza toti, fiind un public care vede oamenii cu super putere, avand gena Conduit, drept monstri sau bioteroristi. Primele doua jocuri Infamous nu s-au dat la o parte cand a venit vorba de a forta jucatorul sa ia o multime de decizii grele si speram ca Infamous : Second Son ii urmeaza pasii.