“Colectivul” Square Enix deschis la idei

Dupa o faza pilot de succes, Square Enix a anuntat ca programul sau de finantare a multimii, Collective, este acum deschis in totalitate pentru dezvoltatorii care vor sa-si prezinte ideile originale. Collective permite creatorilor sa posteze idei, iar jucatorii vor trebui sa voteze daca acele concepte ar trebui sa devina realitate sau nu. Daca ideea este aprobata dupa 28 de zile prin intermediul platformei de feedback, Square Enix va ajuta dezvoltatorii sa se pregateasca pentru o strangere de fonduri prin intermediul Indiegogo.

Primul proiect aprobat, Tuque Games, Masina de Razboi Mondial, RPG post-uman, va incepe campania de strangere de fonduri prin intermediul Collective si pagina Indiegogo in apropierea sfarsitului lunii Aprilie.

Ruffian Games, studioul din spatele lui Crackdown 2 are un joc care a fost primul din cele 3 proiecte din faza pilot al Collective, pe numele Game of Glens. Pana acum, 60 % din utilizatorii spun ca nu il vor sustine prin intermediul strangerilor de fonduri.

Faza de pilot a programului Collective a mers destul de bine, acestia au invatat foarte multe in timpul lunii de teste, dar la fel si echipele cu care au lucrat. Turque Games, Kitfox Games si Ruffian Games, le-au oferit un feedback folositor.

Conducatorul proiectului Collective, Phil Elliot a spus ca depinde de noi in timp ce ei deschid platforma intr-un ritm continuu, si vor vedea ce idei apar din partea dezvoltatorilor din jurul lumii si ce cred jucatorii despre aceste idei.

Cand a anunat pentru prima data programul Square Enix, a spus ca producatorii vor avea sansa sa lucrez cu IP-uri mai vechi de la Eidos din catalogul din urma a companiei. Insa acum, cei de la Square Enix sustin ca optiunea ca echipele sa foloseasca proprietati precum Gex, Fear Effect si Anachronox vor fi adaugate la o data mai tarzie cand vor fi lucrate toate detaliile acestora.

 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *