Creative Assembly a vorbit cu cei de la PC Games Hardware despre jocul ce urmeaza sa apara bazat pe seriile de filme Alien, in timp ce au cate ceva de zis despre versiunea de PC al jocului. Cu motorul sau personalizat pentru Alien : Isolation, versiunea de PC are cateva avantaje tehnologice fata de versiunea de Console.
Diferitele platforme ofera diferita avantaje. PC-urile moderne cu placi video de ultima generatie nu pot fi invinse de forfecarea puterii brute. Acest lucru se traduce ca avand rezolutii si frame rate-uri mai mari, care sunt intotdeauna bune. De asemeni ne putem permite sa dimensionam calitatea (texturala, animatiile, geometria si altele) pentru a avea avantajul de fidelitate mai mare. Cu rezolutii mai mari si mai multa putere bruta disponibila, acel fenomen numit „tessellation” se poate intampla mai repede. Algoritmii umbrelor pot fi de asemenea mai realistici.
Mai multe efecte full screen pot fi rafinate datorita puterii disponibile, de exemplu „ambient occlusion”, tehnicile „anti-aliasing”, „motion blur”, „depth of field” si suportul de rezolutie inalta pe mai multe monitoare poate fi realizat utilizand puterea GPU disponibila pe platformele de PC moderne. De asemenea acestia cerceteaza suportul pentru rezolutia 4K.
Motorul nostru se descurca foarte bine cu mai multe nuclee. Cu siguranta pot confirma ca mai multe nuclee vor imbunatati performanta, daca nu esti limitat de performanta GPU. Am generalizat sistemul de job cu prioritati si dependente. Toate codurile noastre folosesc asta. Acest lucru inseamna, de exemplu, ca daca o rutina AI poate rula simultan alaturi de o rutina de randare, atunci se va intampla acest lucru daca se va ivi o astfel de oportunitate.
In principiu, cei de la Creative Assembly nu ne-au nimic din ce nu stim deja despre PC, insa o verificare ocazionala de la producatori este intotdeauna bine primita si suntem multumiti ca PC-urile noastre inca „ruleaza”.