Pana la evenimentul E3 2014, afisarea jocului Assassin’s Creed Unity a fost o poveste a doua abordari de design. Prima abordare era cea violenta ce a fost afisata la demonstratia de cooperativitate a jocului prezentata la conferinta de presa a celor de la Microsoft. Demonstratia a inceput urmand un asasin cu o roba neagra in timpul unei calatorii grele. Dupa ce a intrat intr-un grup mare de oameni, i s-a alaturat un alt asasin, si cei doi si-au facut loc in fata. Dupa ce au ucis gardienii care tineau in frau grupul, cei ce protestau au mers in fata si asasinii ce s-au urcat pe geam si au cutreierat holurile, cand au fost alaturati de alti doi asasini. Au fost niste eliminari silentioase sau doua, dar demonstratia a fost sfarsita de un macel sangeros. 4 Asasini s-au luptat individual cu inamicii, si tinta s-a gasit decapitat, vazandu-si corpul de sus. Acesta nu era jocul Assassin’s Creed cu care am fost obisnuiti cu ani in urma.
A 2-a idee a fost una mai clandestina ce a fost afisata la conferinta de presa a celor de la Ubisoft. In demonstratia concentrata pe single-player, eroul cu o roba neagra Arno se uita la grupul furios, inainte sa alunece printre pereti pentru a-si gasi tinta principala, capitanul Xavier. Secventa de inceput de parkour a fost o placere de privit, caracterizand acrobatici aratand cea mai rapida locomotie pe care am vazut-o pana acum. Naratiunea lui Arno, o secventa in care ati putea urmari un hot, si confirmarea ca seria de jocuri nu era gata sa abandoneze mecanicile sale nucleice. Arno a gasit capitanul si a facut acest lucru fara prea multa locomotie.
Dar cateodata nu m-am simtit silentios deloc. Cateodata, doar vreau sa particip la lupte cu sabia si sa vars sange de templar. Am incredere ca acest joc va fi unul bun.